loading...
گلفروشی آنلاین وی آی پی
گلفروشی آنلاین بازدید : 340 چهارشنبه 18 تیر 1399 نظرات (0)

امام صادق (ع) می فرماید: دیدن رز در خواب بر سه وجه است:

1) زن

2)منفعت رسیدن از جانب زن

3) رنج و غم و اندوه

اگر رز را خراب ببیند، دلیلش می باشد، بر بدی احوال صاحب رز و تاویلش به خدمتکار یا زن خانه بر می گردد.

1)تعبیر خواب تاتوی گل رز (خوالکوبی گل رز):

اگر خواب دیدید که در یک قسمت از بدنتان تاتوی گل رز زدید تعبیرش این است که خانواده و عشقتان را بسیار دوست دارید و نمی خواهید میان آن ها فاصله ای ایجاد کنید. خانواده نیز در کنار عشقتان مهم است.

2)تعبیر خواب گل رز بزرگ:

تعبیر دیدن گل رز بزرگ در خواب نشان دهنده اشتیاق شما به شریک زندگی تان است. هر کاری می کنید که به عشقتان برسید.

3)تعبیر خواب غنچه گل رز:

 

تعبیر دیدن غنچه گل رز در خواب بیانگر کارهای کوچکی است که برای عشقتان انجام می دهید.

4)تعبیر خواب چیدن گل رز:

تعبیر خواب چیدن گل رز این است که به زودی پیشنهاد ازدواج خواهید گرفت. با این حال بهتر است کمی سخت گیری را کنار بگذارید.

5)تعبیر خواب بوییدن گل رز:

 

تعبیر بو کردن گل رز در خواب نشانه شادی و لذت های زندگی است. سعی کنید در زندگی بیشتر تلاش کنید تا فرصت های بیشتری در زندگی داشته باشید.

6)تعبیر خواب سوزاندن گل رز:

اگر خواب دیدید که گل رز را می سوزاندید تعبیرش این است که رابطه تان را با عشقتان به هم زده اید. شما آماده هستید به طور کامل از رابطه های گذشته بیرون بیایید.

7)تعبیر خواب گل هدیه دادن:

اگر خواب دیدید که به کسی گل هدیه دادید تعبیرش این است که به زودی کسی به شما پیشنهاد ازدواج می دهد.

8)تعبیر خواب گل رز پژمرده:

تعبیر دیدن گل رز پژمرده در خواب ممکن است به شکست و بیماری شما اشاره کند گل های پژمرده مربوط به بیماری است و همچنین به این معنی است که شما در رابطه عاشقانه خود دچار مشکل شده اید.

9)تعبیر خواب یک شاخه گل رز:

تعبیر یک شاخه گل رز در خواب نشانه شور و عشق است و این خواب پیش بینی می کند که در آینده بسیار موفق خواهید شد
تعبیر دیدن چند شاخه گل رز قرمز در خواب به انتخاب های شما در زندگی تان اشاره دارد. این خواب به این معنی است که مجبورید یک نفر را از بین چندین نفر انتخاب کنید.

10)تعبیر خواب تخت پر از گل رز:

تعبیر تخت پر از گل رز در خواب نشانه این است که شما به فردی علاقه دارید و از اینکه او نیز به شما علاقه دارید بسیار خوشحال هستید و دوست دارید این رابطه ادامه پیدا کند.

11)تعبیر خواب خرید گل رز:

اگر در رویا ببینید که در حال خرید گل رز هستید تعبیرش این است که شما به خانه جدیدی اسباب کشی کرده اید و یا پس از مدت ها مالک خانه می شوید.

ممکن است وسایل خانه خود را تعویض کنید و یا حتی ممکن است در محل کار خود ترفیع رتبه بگیرید و حقوقتان افزایش یابد.

12)تعبیر خواب گلبرگ های گل رز:

تعبیر گلبرگ های گل رز در خواب نشانه عشق و شادی اما بسیار کوتاه مدت است. فشار روحی زیادی بر روی شماست که جلوی پیشرفت شما را می گیرد.

امیدواریم اطلاعات کافی در اختیارتان قرار داده باشیم.

 

 

گلفروشی آنلاین بازدید : 38 یکشنبه 15 تیر 1399 نظرات (0)

1)شستشو تشک:

تمیز کردن تشک با کف شامپو فرش:

در صورت لک شدن و کثیف شدن تشک به هیج وجه در تماس با آب قرار ندهید. تنها با کف شامپو فرش لکه ها را پاک کنید.

 

 

تمیز کردن تشک با جوش‌شیرین:

کمی جوش شیرین روی تشک بپاشید و چند ساعت بعد آن را با جارو برقی تمیز کنید، جوش شیرین: گرد و غبار، باکتریها و بوی بد تشک را ازبین میبرد.


2)جارو برقی بزنید :

جاروبرقی کشیدن تشک هر۳ ماه یک بار توصیه می شود در صورتی که شوره سر دارید می توانید بین جارو کشیدنهایتان وقفه کمتری بیندازید این کارباعث غبار رویی بین فنرها و فوم می شود همچنین اگر آلرژی دارید به طور منظم جارو برقی بزنید.

 

 

 

 

 3)تشک را بچرخانید :

در انجام این کار برخی می گویند هر ۳ ماه و برخی دیگر می گویند هر ۹ ماه و ما هم حد وسط را در نظر گرفتیم پس هر ۶ ماه تشک را بچرخانید.

4)جریان هوا ایجاد کنید:

در صورتی که به مسافرت برای مدت طولانی می روید دور چین تخت و تشک را در آورده تا جریان هوایی به تشک برسد تا در طولانی مدت بوی نامطلوب نگیرد.

محل خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است منظورمان از محل خواب همان تشکی است که تن خسته خود را به آن می سپارید و مهمترین عامل بر روی کیفیت خواب ماست این تشک باید متناسب با بدن ما باشد در غیر این صورت خواب ما را با آشفتگی مواجه می کند پس به تشک خواب باید به اندازه ی تخت خواب و نور اتاق و… اهمیت دهیم و در حفظ و نگهداری آن بکوشیم.

ما به طور میانگین در طول شبانه روز ۷ الی ۸ ساعت به استراحت در اتاق خوابمان می پردازیم و این خواب چند ساعته خستگی یک روز کاری پر تنش و سخت را از تن و جان ما به در می کند، می توان به صراحت گفت که یک سوم عمرمان را بر روی تشک می گذرانیم و رفع خستگی بدن و جذب انرژی در حین استراحت به عواملی چون محل و جای خواب راحت، فضای آرام و آرامش خیال بستگی دارد.

 

شاید برایتان جالب باشد که برای یکبار هم که شده تجربه خرید آنلاین تشک را امتحان کنید. خرید آنلاین تشک تجربه ای به خاطر ماندنی و متفاوت از خرید تشک به صورت اینترنتی برایتان خواهد بود. فرقی نمی کند چه نوع تشکی مد نظر تان است، خرید تشک آنلاین این قابلیت را دارد تا پروسه ی خریدی بسیار آسان و  قابل اطمینان در کمترین زمان و با به صرفه ترین سرویس در اختیار تان قرار دهد.


گلفروشی آنلاین بازدید : 40 شنبه 28 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

ویژگی های فروشگاه اینترنتی گل

با شناخت ویژگی های فروشگاه اینترنتی گل می توانید بهترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی را برای خرید گل انتخاب کنید. در واقع با افزایش فروشگاههای اینترنتی پیدا کردن یک فروشگاه معتبر کاری سخت و دشوار است. از این رو ما قصد داریم در رابطه با ویژگی های فروشگاه اینترنتی گل نکات مهمی را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های فروشگاه اینترنتی گل

این روزها کسب و کارهای اینترنتی شکل تازه ای به خود گرفته اند که فروشگاه آنلاین گل نیز در این زمینه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. عدم محدودیت زمانی و دسترسی آسان به گل دلخواهتان تنها دو مورد از ویژگی های فروشگاه اینترنتی گل است. منتها توجه به نکات مهم در هنگام انتخاب فروشگاه معتبر می تواند به شما کمک شایانی کند. چرا که اگر فروشگاه خوبی را انتخاب نکنید ممکن است گل های پلاسیده را جای گل های تازه برایتان ارسال کند. به همین دلیل بایستی فروشگاه مناسبی را انتخاب کنید تا بدون کوچکترین دغدغه فرایند خرید اینترنتی گل را انجام دهید.

داشتن فهرست متنوع از گل ها

از ویژگی های فروشگاه اینترنتی گل داشتن یک فهرست متنوع از جدیدترین و زیباترین گل ها می باشد. فروشگاهی که در فعالیت خود موفق است گل هایی تازه و جدید دارد و بهترین آرایش و چیدمان را برای آنها درنظر گرفته است. توجه به این نکته بسیار مهم است. چرا که عمر گل ها کوتاه است و بایستی گل های تازه ای را خریداری کنید که اعتماد به فروشگاه انتخابی، بسیار حائز اهمیت است.

نظرات مشتریان می تواند مهم باشد!

یک فروشگاه معتبر بخشی از سایت  را برای درج نظرات مشتریانی که از ان فروشگاه خرید آنلاین گل را انجام داده اند، در نظر گرفته است. غالبا مشتریان در این بخش تمامی نظرات خود را نسبت به سفارش آنلاین گل خریداری شده، نحوه پرداخت و زمان دریافت گل را درج کرده اند که می توانید با خواندن این نظرات به فروشگاه اعتماد کنید.

داشتن بخش پشتیبانی

داشتن بخش پشتیبانی از مهمترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی گل است. در واقع شما می توانید برای انتخاب گل و نحوه ارسال گل به ایران و هر سوال دیگری با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و تمامی سوالات خودتان را بپرسید. این روش به شما آرامش خیال می دهد و می توانید با آگاهی کامل پروسه خرید آنلاین گل را انجام دهید.

درگاه بانک و پرداخت آسان

یک فروشگاه اینترنتی مناسب، فروشگاهی است که مراحل پرداخت آنلاین به آسانی انجام شود و کاربر در هنگام خرید آنلاین گل با مشکلی روبرو نشود و تمامی مراحل را به آسانی پشت سر بگذارد.

جان کلام

خرید اینترنتی گل از یک فروشگاه معتبر باعث می شود که گل های تازه و زیبایی را خریداری کنید و در کمترین زمان آن را دریافت نمایید. هنگامیکه فروشگاه انتخابی شما معتبر باشد نه تنها در ارسال گل مشکلی نخواهید داشت بلکه تازه ترین گل ها را برایتان ارسال می کند و شما راحتی در خرید را تجربه می کنید. از این رو شما بایستی با شناخت ویژگی های فروشگاه اینترنتی گل یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید.

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
https://vipshop.flowers/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 1,671
  • بازدید کلی : 7,839